2007年7月23日 星期一

香蕉oreo芝士蛋糕

我好鐘意食蛋糕架, 平時行過的餅舖都想買蛋糕食既, 但係入到去見的人多數都係為左朋友生日至買, 好少因為突然想食而入去買既, 可能係心理因數關係啦, 想食都唔會入去買既 (我都只係有親戚朋友生日至會去買), 無法啦, 又想食又唔想買, 唯有自己整啦, 搵左幾個芝士蛋糕既食譜, 都係覺得香蕉, oreo, 芝士最啱我, 咁啱之後又約左朋友喎, 不過早少少整完可以同佢一齊食啦.

今次個蛋糕其實都唔難整, 只係我懶左少少, 無將的香蕉攪爛, 整完出黎之後個蛋糕入面有的蕉粒, 好似好怪咁.





餅底材料:
oreo餅乾碎 60g
無鹽牛油溶液 30g

蛋糕材料:
忌廉芝士 145g
砂糖 55g
淡忌廉 145g
牛奶 45g
oreo餅乾碎 40g
香蕉茸 130g
魚膠片 3片



做法:

1. 將淡忌廉打至七成企身, 再將忌廉芝士打至軟身, 然後分數次加入砂糖, 繼續打勻.
2. 加入牛奶, 以慢速打勻.
3. 用攪拌機把香蕉攪爛成香蕉茸, 然後倒入芝士混合物中, 輕輕拌勻.
4. 加入oreo餅乾碎, 再拌入在打起之淡忌廉中.
5. 預備魚膠溶液, 把它加入混物拌勻.
6. 將混合物倒入餅模內, 放入雪櫃冷凍1.5小時, 即可.



3 則留言:

  1. 又會咁岩既, 哈哈, 下次請比我食啦, 我都好鐘意食呢個架, 你整得好好呀

    回覆刪除
  2. 這就是一種推動力

    我呢就最喜歡吃芝麻, 芒果, 士多啤梨, 朱古力.....味道啦

    你要努力~~我也好想試下

    充滿蕉氣蛋糕 ~~ 美味啊

    回覆刪除
  3. 泡泡茶: 好呀, 下次丫, 最緊要你啱食, 我知有的朋友唔鐘意食香蕉架.

    shirleyli: 我會記住勒, 有幾會整你鐘意食既蛋糕比你試啦.

    回覆刪除