2010年7月19日 星期一

渣華軒@北角

食到谷鬼氣, 把幾火既一餐好友生日飯

從未試過用足三個多小時黎等上菜

依家去飲都可以九點入席十一時走得人啦

呢間嘢都唔知攪咩鬼

每一度菜都要用成半個鐘至上到枱

食到我地無晒癮

眼見餐廳內只得六圍枱

枱枱都要等

都唔知入面係咪只得一個爐煮嘢

既然煮唔切咁多枱客既

咁就好似私房菜做2圍就算啦

真係試過一次都唔夠胆再黎喇

[渣華軒]




[古法滋補桑拿蝦]

無咩蝦味

只係食到龍眼杞子同酒味




[碧綠蝦子鮮菇鮑汁螺片]

冬菇好厚身

有冬菇味

其餘只熟一般

清菜一碟




[回疆熱石火焰羊鞍]

上枱時仲點著中間火盤

暖著D羊鞍




呢個食落幾有驚喜

而且仲係最好食既一碟添

羊鞍燒到表面好脆

但入面又唔乾喎

有好香羊味但無羶

回疆........唔知係咩

不過好野味




[薑蔥麻香貴妃雞]

好鹹

似鹽水雞多D

只係好重薑味




[磯燒元貝釀蟹蓋芝士燴伊麵]




睇上圖都見到D蟹蓋超細隻

用左D無味豬肉釀左入個蟹蓋度

個餡就無咩味

但勝到炸得好香脆

至於芝士燴伊麵就差喇

唔知係我食得太重味定真係全部嘢都無味呢

D伊麵重淡又無芝士味

真係麻麻地




[海底椰杏汁白肺湯]

睇件豬肺好似幾OK咁

但放左落口連自己食緊咩都唔知

好淋又無豬肺味

呢個唔應該叫湯

叫白肺水就啱




[清蒸台灣青斑]

條魚係我面前開左後

順時針由右手面先夾

來到我時已經七七八八只有背部少許碎肉

先夾的前半人都話條魚蒸得好鞋

但後半人(包括我)就覺得OK喎

咁可能係前半人夾的一面時間蒸得太耐

另一面就剛好所至啦

不過大家就一至咁覺得個蒸魚豉油就煮得麻麻地

我媽仲煮得好食過佢

一D都唔似廚房師父作品既




[黃金裹蒸粽] (家傳菜冠軍)

呢個一上枱時就覺得有點怪

大家都以為蒸番薯添

之前大家都估緊係一人一粽

定一大隻粽SHARE

定係.........

點知攞到黎原來係咁

食落口同端午節食既粽無分別

只係將隻粽橫切左之後煎一煎佢咁啫

咁就話攞獎

係咪得佢一個參加架




[椰汁官燕大團圓湯圓]

又係椰汁

見個樣同之前個湯咁似既

不過味道就唔一樣

感覺就有少少似用椰漿開水咁囉

飲落去係水

但聞到有椰香味咁




個粒所謂大團圓真係好大粒

同埋個湯圓皮好厚好硬

買包四川都好食過佢




最後當然來個合時美果啦

雪到好凍

所以唔啱我食

但聽其他朋友講都覺得麻麻地

生果一D都唔甜

佢地仲話樓下就係街市

好心買D甜少少比得人食既生果人啦

食到最後

個廚師仲自動走左出黎同咁多枱人影相

都唔理人地鐘唔鐘意佢

只係覺得佢出黎好hard sale自己咁

如果D嘢整得好食既

你唔出黎都有人搵你影相啦

駛唔駛搞到咁呀

地址: 北角渣華道99號渣華道體育館5樓












4 則留言:

  1. 我係對甜品非常有興趣!
    [版主回覆07/20/2010 11:14:00]我就覺得羊鞍最好食.

    回覆刪除
  2. 可能廚房入面突然又嘈交﹌

    回覆刪除
  3. 下一次嘗試其他
    香港好多好吃地方
    湯圓 I LIKE IT (芝麻)
    Shirley
    [版主回覆07/21/2010 12:05:00]如果你鐘意食湯圓, 咁試下去惠康買寧波湯圓丫, 都幾好食架.

    回覆刪除
  4. WAKAKAKA, 全中, 真係無下次.

    回覆刪除