2011年6月9日 星期四

澳門行

每年我都總有幾日會過大海玩番下既
趁住這個端午節我又過去一趟
今次去玩去食既地方跟之前都不同
因天氣太熱既關係
第一站就來個雪糕吧
聽說這個美的雪糕在澳門幾出名
我都是第一次來幫襯
看~~這球雪糕真的很少
但居然要收$20
可能係出名於.......貴至真
再來便是我愛吃的咖哩串串
每次來到都幾十蚊落樓
除左買來吃
我還會買返樽佢地既咖哩醬回港自己煮
yummy
還走入了這所教堂
其實為的是天氣太熱入來涼一涼冷氣
各個賭場當然少不了啦
賭場就唔影啦
來到都影一影出面既表演啦
食方面當然唔少得豬扒包啦
不過今次唔係大利來
係唔多出名既
[叮噹堡]
個包夠熱又夠脆
相當好食
豬扒味道還可以
但唔夠熱
失分
總括都算唔錯既
支持下D新起爐灶麻
新開既Galaxy第一次去
好開心有意外驚喜呀
本應諗住入一百元落老虎機玩下啦
在不知情低下居然比我仲左千幾蚊喎
開心死啦
掛住玩
有D肚餓添
求其搵D嘢食下囉
個薯條好新鮮
熱狗仲可以隨便加任何配料
又幾好喎
第一次咁夜來威尼斯人賭場
原來夜景係咁靚
威尼斯餐廳既地獄拉麵
無諗過會咁多食
以為係交下行貨就算既貨色添













沒有留言:

張貼留言