2008年2月5日 星期二

馬蹄糕 + 椰汁金魚糕

以往每年這個時候, 媽媽都忙著做這做那, 忙的是過年年糕, 她愛做的蘿蔔糕, 馬豆糕, 年糕, 一動手就數盆數盆出產, 產後再送到各方好友身邊, 今年待著在家的我, 都想來動動手吧, 但我要做的當然比媽媽那些簡單易做啦, 就這樣想起馬蹄糕及椰汁金魚糕來, 原來一開始做就真的停不了手的, 這兩個星期內, 我差不多隔天就起貨數盆, 計計下, 我都做了十盆八盆出來送給朋友仔啊, 有的都已經吃下, 說我做的比街買的淡味, 好似食得健康的喎, 還說下年要預訂來過年呢. (朋友真的好比面喎)




大盆, 細盆的馬蹄糕 x 6




大椰汁金魚糕 x 6




細椰汁金魚糕 x 36




細盆的馬蹄糕更加入兩條金魚糕一齊送給朋友仔, 一次過可試著這兩款糕

5 則留言:

  1. 椰汁金魚糕 整得好靚 ... 好似出面買嗰d  .. 唔知味道如何
    [版主回覆02/06/2008 10:49:00]味道都ok架, 自己同的朋友食過都覺得幾好喎, 下次有機會比你試下啦.

    回覆刪除
  2. 嘩!!! 好多魚魚丫!!! 你係咪都整左成日丫!?? 我整左成日丫.... 另, 你的馬蹄糕好正喎~~~ 令我想起茶樓煎香的馬蹄糕呢~~
    [版主回覆02/06/2008 10:47:00]我唔係整左成日, 我只係用夜晚時間整, 不過就整左四晚咁多囉.
    我自己都係鐘意食煎香果的架, 正好多啊!

    回覆刪除
  3. 金魚糕整得好似樣呀~~相信味道一定好好~
    [版主回覆02/11/2008 17:45:00]都幾好味架. (我自己覺得)

    回覆刪除
  4. 非常金光魚
    年年有餘
    非常迎節
    你真的好乖啊
    我都未試過做
    繼續努力
    Shirley
     
    [版主回覆02/11/2008 17:44:00]多謝支持.

    回覆刪除
  5. 好多謝你上次送我食既糕。我同老公都食得好開心呀!
    [版主回覆02/18/2008 15:15:00]最緊要係你地啱食啦.

    回覆刪除