2008年2月25日 星期一

狗醫生頒獎禮2007

狗醫生頒獎禮2007” 已於24/2荃新天地舉行, 當日我和幾位c&f成員到現場主要服務是扭氣球給來賓, 一眾人等為派氣球前作好準備, 每人都在自己頭上花了點工夫,




最利害的局長, 竟為自己扭了隻咇咇鳥放在頭上, 你睇佢幾咁英偉, 其他人都各展所長扭出了高飛狗, bunny, 羅茲威爾, 馬騮上樹等作品,




但我作為一個初學生, 什麼頭上作品都扭不出, 好在有靚女aunt教我扭這款皇冠, 這都不失為一個好作品丫.




現場所見, 人很擠迫, 排山倒海既人龍要求各義工為他們扭出自己想要的氣球來,




c&f的義工們真的很用心為人群服務, 有求必應,




但好可惜, 今次未能與他們一起服務, 因天雨關係, 我只為他們的包包服務了(幫他們把包包放到有利位置), 之後回來時發現沒有人負責看管物件, 於是我便留守大本營吧, 其間, 只是趁有人回巢時, 便出去走走, 見到大大細細的狗狗開始進場, 知道頒獎典禮差不多要開始了, 隨著頒獎典禮開始, 扭氣球的服務便要結束.




另外: 還要多謝 greeny教識我扭這款貴富狗添.


.

後話:

今次無出場扭波波既原因, 其一係因為無人看嘢所以要留守係度, 但另一個心理因素係我有少少怯場呀, 第一次出扭波波function既我, 出到去都唔知點應付好, 見到咁多人圍住自己個心好驚架, 希望下次落到場幫手啦.

3 則留言:

  1. haha...唔洗驚wor...有第一次o既經驗就有多一次信心啦!加油呀~~
    [版主回覆02/27/2008 13:18:00]I hope so la.

    回覆刪除
  2. 你們做得好好
    而且當天吸引了好多小朋友及狗仔一起來
    真的好像它們
    大家一起繼續努力
    Shirley

    回覆刪除
  3. Carson and Friends2008年3月7日 下午4:33

    來緊仲有大把服務你出,放心, 一定會有你一展所長的機會.

    回覆刪除