2014年1月10日 星期五

A La Maison Restaurant & Bar@天后

睇過我個blog既朋友仔
都知我鐘意四圍食嘢
但有無發覺我咁耐都未食過法國餐呢
無他既
因為我一聽到法國餐這名字
不奇然就令我諗起
樣樣嘢都細細碟
凍冰冰
慢慢來的感覺
所以一路都不感興趣
直至有朋友說起有靚仔坐鎮既法國餐廳
便想來看看

全店坐位不多
見當晚只擺放了三張兩人枱
其餘的多數六人以上
來這裡的多數為熟客

聽說這款餐包
是店子每天新鮮做的
味道不錯

頭盤: 煙吞拿魚肉

頭盤: 三文魚沙律

餐湯: 粟子湯
食得出用粟子打蓉以成
真材實料

餐湯: 洋蔥湯
無咩特別

主菜: 紅酒燴豬膝
肉質好軟淋好入味
沒有"渣"的感覺

主菜: 炭燒牛肩
肉質食落有點"鞋"
感覺不是我杯酒
但食得出用料上盛

甜品: 橙酒梳乎里
梳乎里沒橙味
亮點居然是在那球雲尼拿蛋糕上
從未試過食到咁香雲尼拿味

甜品: 紅酒焗梨
個梨真係入晒紅酒味喎
唔知要製幾耐呢

地址: 天后木星街18號地下F-G舖

2 則留言:

  1. 間餐廳好黑?啲相全相白sai sai嘅?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 入面黑忟忟架, 得支蠟燭仔既光, 唯有返來調返相d色囉.

      刪除