2014年5月3日 星期六

佳文魚生店@灣仔

差唔多九點半
原本諗住去大有商場既正村壽司
  (因為九點後有七折麻)
來到才知已結業
一時間唔知食咩好添
想起春園街好似有間食魚生既舖頭開左都好耐
這時代還生存到的應該唔差(個心係咁諗!)
便兩話不說的走進去
見門面無咩裝修
又用不透明紙包著玻璃窗
都估到這店招呼的多是熟客
真的無估錯
全場都是
都已經入了來便坐下看看有什麼好食
看餐牌
覺得比較適合多人來食
因每款魚生/壽司價錢都是6件起
我得兩個人
唯有點拼盤比較方便
原先諗住點魚生的
錯口說了壽司
上枱後才發覺
無計啦
照收貨吧!
魚生$220/20件, 壽司$200/10件
(識揀的當然選魚生啦)

壽司拼盤$200/10件
點睇都唔知佢點計10件
加個三件同款既卷物
(無影到比大家睇其實紫菜完全包唔晒舊飯架)
求求其其咁就比我地食
話晒都收$200
比返D正常嘢來食下都得卦
件數唔同佢計
最差的就是壽司飯
用上乾晒水既飯焦來做
(像煲仔飯底的一樣)
睇得出因為我地係生客
所以求求其其比D嘢我地食就算
我一定唔信做比熟各的壽司
都是用上這類的飯囉
看到都唔開胃
比出面$3既壽司還差

鰻魚炒飯$80
好多鰻魚粒
還加了帶子及三文魚
個飯算炒得唔錯
味道亦幾好
衰在的鰻魚太多骨
食了幾件後真的吞唔落
唯有放棄
反而這碟炒飯的飯底
無之前那個壽司飯咁硬
之前壽司飯應該用我們來清貨尾
但總括來講
感覺店主不太喜歡做生客生意
其實入得來幫親的
無理由會比這種貨色的飯給客人
對這店沒有好感
以後都唔會再來

地址; 灣仔春園街12號地下


沒有留言:

張貼留言