2014年10月24日 星期五

Mos Burger@灣仔

自從鰂魚涌間MosBurger結業後都無機會再幫襯佢
近來才發現原來灣仔有間
做完運動後過去幫襯下啦
間舖好細
背脊貼背脊坐
有D坐得唔舒服

黑椒牛柳包$29
(雖然見唔到有黑椒, 但有好重既黑椒味, 唔係好覺牛柳, 反而食到好多煙肉, 原來這包是凍的, 有點唔啱我)

黑醋雞肉包$24
(普通雞肉包$21, 多左黑醋兩個字要$24, 食落唔差得好遠, 只是多了少少黑醋汁, 酸酸地咁)

南瓜薯餅+蜂蜜檸檬蒟蒻$19
(南瓜餅炸得好脆, 但覺得甜左少少, 唔知係咪個南瓜本身咁甜既關係呢)
(蒟蒻細細杯咁, 原來整杯都是啫喱狀既蒟蒻, 初初以為係蜂蜜檸檬汁入面加D蒟蒻就算添)

題外話: 
坐隔離枱有位女仕
買完餐之後坐底等食物
過一陣
職員送上食物後
佢打開個包裝
好大聲咁叫/問
這裡不是MosBurger咩
點解比個包我
我真的聽到一頭霧水
佢揸住個包走到counter面前同個職員講
你尼度唔係MosBurger咩
仲咩比個包我呀
我要飯個款喎
佢仲話一心一意係黎試個飯團添
(我諗: 佢一定以為Rich Burger=Mos Burger喇)
個職員即刻同佢講
這裡有包也有用飯做成包款的
個女人即時無聲出返埋個位度
我覺得佢使唔使咁大聲呀
就算買錯/比錯/去錯地方都好啦
細聲D慢慢講麻
嚇到成間舖D人都以為佢係包到發現到咩添 ;{

地址: 軒尼詩道288號英皇集團中心地下G06-07號舖



沒有留言:

張貼留言