2015年7月4日 星期六

自助山@灣仔

自助山
一聽到個名就好想試
因為好多朋友都同我講
你咁鐘意食自助餐既
一定要試架
價廉物美
(當時餐廳還在澳門)

但每次我到澳門
都不想花太多時間坐低食嘢
所以咁耐以黎
什麼金沙...觀光塔頂...有幾好食
我都無在澳門食過

今次得知自助山過了香港
當然唔想錯過啦
但真的太多人知道這間店非常好食
真的難以book位
我都用了三個月時間只book到午餐時段
午餐時段:12:00-14:30 $248+10%

這餐廳是有自助葡萄酒機的
如飲得之人
可一嘗這裡多達六十款之葡萄酒
須向服務員購買充值酒卡的

燒物
經常排長龍
但只熟一般

天婦羅
炸嘢當然無得輸啦
尤其是炸蝦

南瓜湯
好飲到我飲左兩碗
另一款是蟹肉燕窩湯
雖看似上品
但我偏愛平凡

熱葷
對於我來講又是一般
不是唔好食
只不是我杯茶

肉類
通常我都好小buffut時食肉
這裡例外
因他們用的是上品
入口當然唔同啦

冷葷
壽命方面居然是卷物勝出
睇落平平無奇
令我一再回味
沙律方面
不同款式菇類+菜類
但最令食客搶先的
就是大蝦及帶子

中式點心
一試無防
其實行了好多次
為的是想拿小龍包
每次一出便給搶奪一空
唯有是旦攞D嘢囉

甜品
正是我的心頭好

朱古力&蛋糕
最愛都是芝士蛋糕

另外還有長腳蟹/翡翠螺.........值回票價

地址: 灣仔皇后大道東183號合和中心62樓



沒有留言:

張貼留言