2006年12月11日 星期一

工展會

一知道工展會開, 就第一時去掃貨, 今年想買既嘢特別多, 不過最後都係買左好多唔等駛既嘢返黎, 要買既又唔記得買咁啦, 次次都係咁既, 都好, 咪當試下其他新嘢咁囉.



等我介紹一下啦, 上圖最左角開始有我最鐘意飲既蘆薈小麥草3支, 川貝枇杷膏3支, 健康茶包4盒, 紐西蘭蜜糖3支, 鮑魚麵禮盒, 日式拉麵包, 蠔油, 無花菓, 大力鈎套裝等. 全部以食居多, 上列既嘢唔知我會食到幾時呢.



p.s. 買買下, 唔經唔覺咁買左幾百蚊嘢返屋企添.

4 則留言:

  1. 我上年去都係買左蘆薈小麥草汁, 我又係好鐘意飲, 我今年都有飛, 但未有時間去添, 希望都

    去到啦

    回覆刪除
  2. 點解...點解會有飛架, 仲咩唔話過我知既.

    回覆刪除
  3. 我都好想去, 因為真的好多東西看啦,

    上一年我們都買了很多食物回家呢


    回覆刪除
  4. 係呀, 入面真係好多嘢賣, 我上次買返屋企既嘢食都比我食到七七八八lu, 可能會再去多次

    添. :D

    回覆刪除