2006年12月4日 星期一

新成員

之前都比大家見過我屋企既新成員啦, 魚魚是也, 前幾日突然又比我發現多一個新成員喎, 就係尼度蝸牛靱, 佢唔知幾時多入我地尼個家庭既, 又唔係我買佢返黎, 唔知點解會係個魚缸入面既, 我諗最有可能係買水草返來時連帶一齊返黎既, 咁咪即係買一送一囉, 哈哈, 都幾底喎, 初初發現佢果時, 佢好bb咁架, 依家就越養越大咁, 望落都幾可愛架.



1 則留言:

  1. 係呀, 我依家返到屋企, 第一時間就走過去睇下個魚缸, 隻蝸牛去左邊, 好似佢係主角好過的

    魚係咁. 又驚佢比的魚搞, 又驚佢走左出黎, 唔知爬左去邊, 唯有日日望實佢囉.

    回覆刪除