2007年5月10日 星期四

泡泡茶復出

早兩日約左泡泡茶出來食飯, 名義上係同我食生日飯, 但其實我想出黎見見佢就真. 當日見到佢, 覺得佢比想像中精神好多. 因為之前本來唔想打擾佢, 所以無特登打電話問侯佢一聲, 只係留言便算, 真係好過意唔去添, (今次出黎食飯先知道, 原來佢都好想同我傾下既, 只不過我地都唔善於表達自己既人而錯失左安慰既機會), 總之點都好啦, 最緊要佢依家生活ok就得勒, 除左今次出黎去左食我最愛既日本菜之外, 佢仲整左個唔知係咪叫做桑莓慕絲蛋糕比我添, 其實個名並唔重要, 最重要係個蛋糕好啱我食同佢果份既心意, 尼個蛋糕酦酸地咁, 我就最鐘意勒, 細細個, 食左又唔會肥. 正..



2 則留言:

  1. 你鐘意就好勒, 蛋糕雖然簡單D, 但係我落左好多心機去整架, 得閒多D出街多D聯絡啦^.^

    回覆刪除
  2. 泡泡茶好叻女

    我以前讀書都不太怎樣去表達自己

    和朋友說話都不知說什麼好安慰

    但可能出寸來了工作之後

    人都會改變了

    身邊的家人及朋友都需要一份愛及關心

    原來一句簡單說話都可以影響一個人

    亦可以令她改變了

    其實好開心因為網站令我們大家說話多了

    溝通亦多了

    無形中亦可以了解自己多一點

    從而在身邊朋友去了解他們

    以前我不愛運動

    在 7 年前一個機會

    認識了一位朋友帶了我們行山後

    從此改變了自己性格及多了不同戶外活動

    好嚮往這一種生活

    因為可以令自己眼界大了

    亦能夠認識到來自不同地方朋友

    我們大家一齊努力

    永遠將不開心回憶忘記去

    去令自己生活變得更加開心及快樂



    EATERNOTE 及泡泡茶你們大家一齊努力

    祝你們友誼永固 ^^

    回覆刪除