2007年7月2日 星期一

回歸記念日的一天 (許誠毅教畫史力加)

"回歸記念日"....對於好多人黎講都係一個值得記念既日子, 但對於我身邊既朋友, 這幾天只不過為佢地增加多幾日假期可離開香港出去旅遊既日子, 前幾天已有朋友仔出發了, 有的去日本, 韓國, 台灣, 大陸都有. 而我呢....邊度都無去, 不過, 眼見佢地個個都去晒坐飛機, 雖然我無得坐, 都要去機場走一趟至得. 7月1日一早就起身出發勒, 到外面食過早餐後隨即乘機場巴士前往機場去, 途經青馬大橋時, 又看到一片汪洋既大海, 見到一艘艘既船我就諗返起以前這裡只是一個細小既魚港, 現已大不同了.



經過大約半個多鐘既路程, 好快就入到機場區勒. 之前去到外國既機場多數都會望多兩眼, 看看人地個機場有幾特別, 有幾豪華, 但自己用過好幾次既香港機場呢, 到現在都未曾仔細咁望多一眼, 每次都是匆匆忙忙咁趕來, 今次正好給我一次機會真真正正咁睇清楚熟於我們的香港國際機場. 就等我變成一個遊香港既旅客啦.



今次入來既目的其實是想看看這個國際機場內之翔天廊, 入來至發現香港好多人都好似我咁, 趁這個7.1入來走走, 沿途都見到一家大細的家庭有說有笑的步行著. 好warm哦.



從一號客運大樓行過來, 經過四周看到這裡的環境, 覺得給人耳目一新既感覺, 好有藝術感.

另外, 入面都有我地平時熟悉既商舖, 但當然比出面的大一點, 靚一點啦.



今次入來另一個目的就是想試試這裡一個4D大銀幕既戲院, 聽講話係全亞洲最大添喎.



咁啱間戲院上映緊史力加3, 我又鐘意睇, 好.....一於買飛睇啦.



買完飛仲發現史力加會出巡添, 緊係唔好走開, 同佢影影相啦.



影完相就可以入場勒, 場館仲派發禮物包添.



入場坐定定先, 睇黎個銀幕真係好大喎, 的人話有5層樓咁高架, 你地睇, 有冇呢?

左上: 銀幕前放左張枱, 係史力加既導演許誠毅會出黎教大家畫史力加

右上: 史力加見導演咁耐未到, 出黎搞下氣氛先

左下: 許導演教緊的小朋友畫畫

右下: 這張就是許導演即場畫既作品



你地都試下畫唔畫到丫, 好易畫架.




睇完史力加之後都有的肚餓勒, 去食的嘢至得, 唔....食咩好呢? 楝呀楝, 都係楝我最鐘意食既日本嘢啦, 去左一間宝大郎既買左兩個飯, 一個係吉列酥炸生蠔咖哩飯(甜), 另一個係吉列炸蝦咖哩飯(辣), 兩個都咁好味架.



食完飯, 行左一陣, 見橫豎都入到黎, 不如睇埋套4D戲至走, 因之前睇完史力加, 用史力加飛尾可優惠價$25(原價$50)睇4D戲, 今次做既係白馬奇緣.



嘩! 簡直係超正呀, 44呎闊, 64呎高既大銀幕, 又有4D特效感覺, 從未睇過咁立體既電影既, 直得一睇再睇, 下次有機會上映第二套戲, 我都會再入黎睇過.

睇晒兩套戲後, 覺得仲有的地方未行晒, 咁就繼續我地要行既行程勒, 其間見到好多舖頭都鐘意放的得意既公仔出黎吸引的遊客, 既然我當日都係遊客之一, 一於咩都影, 影影下, 仲見到有間舖頭賣甜品既, 咪影低埋佢囉.

最後, 我地仲去埋亞洲國際博覽館添, 不過去到至發現果度咩都無架, 白行一趟添.



2 則留言:

  1. 好啊

    增加香港經濟, 推廣更多香港特色

    真的是一個不錯旅程

    你寫得真的很詳細

    而且原來有很多地方我是未有機會仔細看

    機場是香港經濟樞紐

    增加香港經濟, 包括旅遊業, 經濟真的幫助不少

    香港這建築真的很偉大啊

    回覆刪除
  2. Shirleyli: 係呀, 其實好多香港人都唔識欣賞自己身邊既嘢, 香港內都有好多地方值

    得我地去既, 都唔一定要出外消費既.

    回覆刪除