2007年6月25日 星期一

好舒服呀!

最近太陽伯伯一早就出黎活動, 未夠六點就見到佢笑晒口咁望著你, 試問我又點可以放過佢丫, 見到佢都咁早出黎, 我又跟佢早的出去行下先, 其實休息左咁耐我都無偷懶架, 雖然我無返工, 但係一向唔多鐘意"長瞓"既我都好早就起身, 唔會因為唔駛做而瞓到黃朝百晏咁, 尤其是今日仲特別早起身添, 你地估下............估我唔到尼, 係五點幾呀, 哈哈係咪好早呢, 六點多就出門口, 到屋前既海邊走一趟, 平時有時間都會出黎吹吹風既, 但真係無諗過一朝早黎海邊真係會咁舒服喎, 一向鐘情大自然既我梗係要影底咁美好既時光啦, 放係桌面, 時時刻刻都可以對住個咁靚既境.



沒有留言:

張貼留言