2007年6月11日 星期一

心有靈犀

上星期五約左朋友仔去飲下午茶, 事前知道佢好鐘意食芝士蛋糕, 但咁耐我都未整過比佢食, 於是漏夜整左個藍莓芝士蛋糕比佢,



當日佢出門口之前話比我知, 佢知我鐘意食甜品, 咁啱佢仔仔個補習老師又整左芝士蛋糕比佢地一家人食, 於是佢拎左一件比我 (佢仲未知我整左蛋糕比佢食架), 我地一見面就..........芝士蛋糕相認呀.



不過大家既芝士蛋糕都唔同款, 各有各風味, 我見到佢果個3吋蛋糕好cute呀, 細細個咁.



面果層仲整得幾好味添, 唔知點整呢, 有冇人可以指教下呢???

3 則留言:

  1. 你們果然非常心連心

    一起都是芝士蛋糕

    一個非常滿足飯後甜品

    真的可以一次品嚐二款芝士蛋糕

    好香啊~~

    回覆刪除
  2. 唔知幾時先到我有得食呢:P

    回覆刪除
  3. Shirleyli: 係呀心連心, 不過係同人地個補習老師心連心喎, 我又唔識佢.

    bubblestea: 放心啦, 好快你就有得食勒.

    回覆刪除