2007年6月19日 星期二

父親節 + 端午做節飯 (藍莓蛋糕)

星期日係父親節, 過兩日又咁啱係端午節, 媽媽話要就妹夫屋企正日食飯, 於是我屋企就決定星期日做節勒, 初初諗住出街食既, 不過好多食市都一早full晒, 唯有係屋企自己煮啦, 見今次咁齊人返屋企食飯, 我又好耐無整過蛋糕比佢地食, 一於媽媽做菜, 我做飯後甜品啦,

整咩好呢, 其實都諗唔到想整的咩蛋糕, 食黎食去都係芝士蛋糕, 唔知佢地會唔會食到悶晒呢(不過芝士蛋糕又係最受歡迎既蛋糕喎), 咁啦, 不如今次整我鐘意食既藍莓慕絲蛋糕, 還記得之前泡泡茶整過比我食, 到依家我仲好懷念果種口味, 不如今次試下自己整啦.

今次仲學人整左兩層慕絲添, 一層係藍莓另一層係酸酦地既桑莓, 兩層我都咁鐘意既, 不過今次整得都有的冒險架, 因為我無食譜, 整到出黎好唔好味都唔知架, 只係想唔好整得咁甜就ok, 因為我屋企的老人家唔食得咁甜既, 糖尿病丫麻, 所以今次特別落少左好多糖, 但整出黎既結果就..........



個味道啱啱好喎, 唔太甜, 好有藍苺同桑苺味, 好清, 哥哥仲好比面咁食左兩件添



另外因為父親節既關係, 所以今次一連整左兩個, 星期六已經提前攞左一個去男朋友屋企lu, 佢屋企人都好鐘意食甜品架.

1 則留言:

  1. 你們真的好有心思~~

    各有不同才藝~~

    一家人一起吃飯感覺真的好開心

    現在是水果盛產季節

    所以特別新鮮

    好美藍莓慕絲蛋糕

    我們都喜歡

    如果可以吃到

    就更加喜歡啦 (哈哈)

    回覆刪除