2007年6月4日 星期一

食到黐左線

上星期晚同朋友仔一齊去整頭髮, 因為佢要做color, 所以搞到多夜至走得, 走時都差唔多9:30pm勒, 仲未食嘢添, 點算.......

諗諗下, 橫掂最近好少食宵夜buffet, 就咁決定啦, 放縱一晚, Go Go Go...

不過我地又無咩準備, 唔知去邊間好呢, 好左我地係响旺角, 點都唔會搵唔到嘢食既.

在彌敦道不停行, 不停行, 總會有人派傳單比你既, 平時我都好少攞既, 但今次就全部睇晒, 係云云傳單中最吸引既就係"常满百家菜"既buffet, 時間9:00-11:30pm $78 差不多一百款美食, 選擇都好多喎, 我同朋友仔都覺得佢地既京川小菜最好味, 我地一致推介北京黑醋骨, 川椒雞, 甜品就一定要試宮廷桂花糕, 晶瑩剔透, 從未食過咁有味道既桂花糕既, 我地仲一再encore添.

仲有: 直得一提既就係果樹有個大電影, 我地果日仲可以一路食一路睇溏心風暴添喎, 食得開心, 睇得開心.



 左圖: 花雕醉雞(上)/流沙蛋(右)/北京黑醋骨(下)     中圖: 樟茶鴨     右圖: 菠蘿咕嚕肉



左圖: 川椒雞     中圖:  酥炸雲吞     右圖: 醬爆野菌



左圖: 水晶蝦餃皇     右圖:  招牌小籠飽



左圖:  川醬炒班球     右圖: 紅燒豆腐    



左圖: 宮廷桂花糕(左上)/椰汁馬豆糕(右上)/芝麻卷(下)     中圖: 楊枝甘露     右圖: encore桂花糕
(其實唔此上面咁少既, 仲有的小菜送到黎之後就即時熱食, 所以唔記得影相, 比唔到你地睇添)

地圵: 旺角彌敦道613號飛逹商業中心2樓

電話: 3105 1589
P.S.服務員的態度好好架.

2 則留言:

  1. 吃是人生最開心

    而且辛苦得來是吃嗎

    好久沒吃過自助餐啦

    真的好吸引~~

    一定會抱著肚子回家啦

    回覆刪除
  2. 係呀, 我一向都好鐘意食既, 有食既地方就有我, 唔知會唔會有一日在同一間食市見到你呢?

    回覆刪除