2007年6月22日 星期五

泡泡茶的回禮

之前咪講過整蛋糕比泡泡茶食既, 佢都好客氣咁回禮比我, 仲有兩份咁多添呀,



第一份係戚風蛋糕, 嘩!好好味架, 好軟綿綿咁, 入口好輕身, 唔"流",



另外一份雖然係小小曲奇餅, 但佢真係好有心機咁整, 一的都無燶, 又用小小袋仔入著, 唔會梳氣, 可以等我慢慢食, 味道就當然一流啦, 又鬆 ,又夠牛油味, 我就最鐘意勒.

PS. 泡泡茶真係無話錯我既, 你睇....人地一絲不究咁做, 整得幾靚, 我都要學習下點樣跟足食譜去做至得, 下次一定要做個好好睇睇既蛋糕比佢再試過既, 加油.

2 則留言:

  1. 傻啦, 緊係唔係話你啦, 交流下意見咋, 哈哈, 勇敢嘗試都係成功既第一步, 證明你有創意

    嘛, 不用客氣, 下次再整第2樣請你食

    回覆刪除
  2. 好可愛手掌曲奇

    以後有更多人和你玩包剪 ^^ 啦

    你們真的客氣

    回覆刪除