2007年6月20日 星期三

第一次......

之前泡泡茶抱怨我從未整過蛋糕比佢食喎, 諗諗下又好似係喎, 於是今是特登做一個比佢啦, 但係泡泡茶一向整蛋糕都咁叻, 佢樣樣都識做, 相比起我做既當然係小兒科啦, 第一次整嘢比佢食, 梗係想比的驚喜佢啦.



個蛋糕係咪無咩特別呢, 其實內裡就與眾不同勒, 哈哈(食過你就知), 我無用到一般人用既海綿蛋糕或消化餅底, 而係用左兩層拿破崙夾著中間藍莓慕絲整(但我唔記得影佢既內心世界添), 係咪好創新呢, 外面仲學人蚊忌廉添, 再加少少藍莓做裝飾咁就完成勒, 原來蚊忌廉好難架, 我都蚊得唔靚, 好唔平滑哦, 泡泡茶問我跟邊個食譜整既, 我話佢知係我自己諗無食譜既, 仲比佢話我唔跟食譜做嘢添, 其實對於我黎講, 跟食譜真係好難架, 因為我多數整5"蛋糕, 出面既食譜唔係6"就7"都唔多啱用咁, 所以我都唔鐘意跟囉 (我一向做嘢都係無譜勒啦), 下次我會試下跟食譜再整另一款蛋糕比佢試既, 等下啦.

3 則留言:

  1. 其實我意思唔係唔跟食譜唔好, 只係建議如果初試整的話最好跟下食譜既比例, 例如一個凍餅裡

    面, 淡忌廉佔幾多?糖佔幾多?唔同生果甜度又唔會?魚膠粉又幾多? 唔同生果, 濃杰程度又會有

    影響, 唔同材料都會有改變, 當然唔係死板咁跟足食譜, 而係學下跟食譜既比例, 因為唔同比

    例做出黎個質感好唔同, 焗餅都一樣架, 例如曲奇同海綿蛋糕既材料差唔多, 但份量比例就好唔

    同, 口感亦會好唔同, 而出面既食譜6吋多, 但5吋的話除2都ok架勒, 可以試試, 上次叫你買

    果本好好學, 好好用架, 不過我都好開心你整蛋糕比我食呀, 期待你既下一個^^

    回覆刪除
  2. bubblestea: 我都知既, 所以我整的蛋糕都唔係咁靚囉, 一於聽你話, 下次再試.

    回覆刪除
  3. 真是好 warm

    我都好想試下你手藝啊

    我喜歡吃朱古力及綠茶及芒果味蛋糕啊 (哈哈)

    好羨慕啊~~

    回覆刪除