2007年12月6日 星期四

學扭波波

心情既緊張又興奮, 初會我既blog友shirleyli佢人品好好, 好識照顧別人, 更加上有一份難得既熱誠, 為佢帶來左無盡既友情, 今次真係給我見識見識勒. 同佢既第一次見面, 佢就帶我認識到一班來自不同年齡, 不同階層, 而各有各所長既朋友, 就像今次聚會既導師odei, 佢係一位合資格既扭波波導師 (真的沒想過扭波波都要考牌認可啊). 這天給我學到的就是一些最基本的概念-打結, 原來一個結要打得靚都唔容易喎,




你睇我地只是練習打結已經弄得滿地都是波波勒, 著一地波波既產生, 我們又要訓練另一個技巧-扭爆波, 我們要克服爆波的一刻, 還要面帶笑容, 真的不易哦 (之前都很怕這些爆波聲呢).




我的第一個製成品-不像樣的小狗, 其實扭小狗的步驟並不難, 但要對小狗的比例做得好, 還不易呢??




另外, 這款傻豹是一位靚媽媽扭出來的, 是我最喜歡既一個.


雖然第一次見面, 都要帶少少見面禮既, 希望shirleyli鐘意食啦.

2 則留言:

  1. 多謝你~~我都好開心你由這麼遠過來跟我們這一班嘩鬼一起玩

    你做點心真的好好吃~~我非常喜歡~~非常香脆

    老師真的非常用心教我們

    初班的時候真的要一步一步克服

    你扭得好好~~

    你要繼續努力~~

    我亦非常高興能夠認識到你 ^^

    回覆刪除
  2. 最緊要你啱食啦.

    回覆刪除