2010年12月9日 星期四

總結 - 朋友

我想

係時候篩選一下身邊的知心朋友喇

這幾年間

在身邊的朋友好像打麻雀洗牌一樣

轉了又轉

從前很談得來的

現在只求八卦才問這問那

反而以前不是常見到的

現在有什麼事都會拿出來互相傾訴

喜歡戶外的我

出席活動/約會多了

經我搞的活動亦比以前的多

搞手之名又再次出現

朋友跟朋友的一個個慢慢聯繫起來

每次搞聚會

多可十七八人

少則亦五六個

每次打電話約人我都一一包辦

來來回回間幾十個電話在所難免

但這樣反而可以由唔太熟的朋友

通通變得比較交心

還有FB的出現

更找回不少以前讀書時的同學

當中有同一班的

不同一班的

怎至乎不同一級都有

經常出來說說笑笑

見識比以前更廣

遇到問題時

大家還企出來互相幫忙

這段時間認識的朋友

沒工作時認識的咁有機心

我想當中因為少了一些利益存在所致

雖然近年來多了人用MSN, SMS, FB等工具聯絡

但我如遇到時間許可

還是喜用回電話交流

導致每次講電話時間都要個多鐘

(不知道的以為我唔接電話, 其實電話講緊所致)

相反的

亦有少量朋友離我越來越遠

當中包括一些人和事都有所轉變的人

可能大家的目標/意向/價值觀都開始有分歧

起初我都想唯繫著這份感情的

但試過很多很多次

始終我都是放棄了

回心一想

這樣未嘗唔係一個好既決定

既然大家都心意不一

無理由要強行走在一起啫

放棄便放棄吧

***看到文章的你, 是我的朋友, 還是過客***



4 則留言:

  1. 其實都係對的,同D朋友熟落咗之後,漸漸就覺得佢好似唔太尊重我。
    [版主回覆12/13/2010 11:28:00]朋友熟落其實係件好事黎, 咩都講得麻, 但最唔好就係見到D心胸窄既人囉, 容唔到人地, 下下都斤斤計較, 搞到自己成日諗尼樣諗個樣咁, 永遠都唔得開心.  

    回覆刪除
  2. FB 我最唔鐘意~
    [版主回覆12/13/2010 11:22:00]係呢, 又係一樣好易令人誤會既途徑, 有D人睇多左諗多左就會當事實, 嬲左你都唔知呀, 死無對証.

    回覆刪除
  3. 我都係比較鐘意講電話,有時寫卜,詞不達意,好容易誤會,分分鐘連朋友都冇得做!講電話言語上有誤解,都可以即時解釋或者道歉!
    [版主回覆12/13/2010 11:17:00]我都係咁話, 講電話比較實在D, 仲可以同朋友嘻嘻哈哈, 開心好多架, 寫卜, MSN個D只係方便一些無咩時間講電話既人, 情況許可當然見過面, 坐低飲下茶慢慢傾計就最好啦.

    回覆刪除
  4. 你已經做得好好
    好有 leader feel
    而且做搞手也不是容易既事
    保持一斷感情真的不容易
    要時間慢慢去經營
    努力啊!
    Shirley
     
    [版主回覆12/16/2010 10:01:00]友誼永固!!

    回覆刪除