2010年12月9日 星期四

龍皇海鮮酒家@旺角

這酒樓的來頭可不少

背後人物正是經常出鏡的黃永幟

聽說食物一流

想來這裡試好耐

終於約齊人馬

點多幾款點心一試




[鮑汁鳳爪]

真係好好味架

鮑汁仲好濃好香

不過茶樓冷氣太大

食慢D個鮑汁都會杰晒




[梅菜肉餅飯]

聽名字實在很普通

但算試這裡進介

點了一個

原來SIZE細得只供一人食用

唯有每一人匙試下啦

梅菜份量亦不多

估食落無味特別/味道




[香芹牛肉球]

我見無咩特別

反正又唔夠分

所以無食到

但聽朋友仔講粉多過肉

唔係咁好食




[古法馬拉糕]

出乎意料的好食

放入口就聞到一陣好香既"唔知咩"味




[柚皮蒸鳳爪]

可能食過鮑汁鳳瓜

尼個完全無驚喜

味道一般

只是比出面吃的

沒有咁多味精味




[蠔皇叉燒包]

又係好似有D鮑汁味

唔太鹹

無咩肥肉

多汁




[安蝦咸水角]

個皮好酥脆架

食落有少少似叉燒包入面既料

但唔明點解叫做安蝦咸水角

因為我完全食唔到蝦




[麻香蔥花蝦米腸粉]

埋枱時完全唔知係咩

點睇都唔似腸粉

仲以為類似蘿蔔糕既物體

點知夾上口食

覺得一流喎

粉皮煎得好脆好金香




[家鄉炒米]

米粉特幼

炒得好乾身

加埋用左好香既XO醬炒

十分嘢味




[沙巴海蝦餃]

見唔見到最上角既蝦餃呀

再卦記影影影

我就無得食架喇

好彩有心人留返比我

唔知係咪沙巴海蝦特別爽呢

隻蝦餃真係又大又爽

幾正架









2 則留言:

  1. 梅菜肉餅飯太少肉餅~ 我就係覺得飲茶就係咁衰﹐ 都唔知夾黎食好定客氣好~ 我睇到好肚餓呀~
    [版主回覆12/13/2010 11:19:00]我好鐘意飲茶架, 不過都唔係全為在食既, 只是想一大班朋友坐低食下嘢飲下茶最重要係吹下水麻, 所以我食少D都無所謂既.

    回覆刪除
  2. 蝦餃真的好美味啊
    Shirley
    [版主回覆12/16/2010 10:02:00]OK架, 但價錢相當唔平囉.

    回覆刪除