2006年9月12日 星期二

日式芝士蛋糕 (with recipe)

上星期六放工時候, 個天好似倒水咁, 邊度都唔去得, 唯有返屋企啦, 返到去又發現無咩嘢好做, 最後都係選舉左整蛋糕囉. 今次想整既係日式芝士蛋糕, 最想整既原因係想睇下里款芝士蛋糕同我平時整果隻有咩唔同.
試過之後發覺同之前整既唔咩分別, 但係口感就好似之前果款好食的.

材料:

忌廉芝士     100g

牛奶             64g

牛油             22g

低根麵粉     13g

粟粉             7g

蛋黃            2個

蛋白            2個

糖                43g

塔塔粉        1/4茶匙



做法:

1. 忌廉芝士加入牛奶浸30分鐘。無鹽牛油隔熱水坐溶。

2. 浸30分鐘後隔熱水加熱,一邊攪一邊加熱至無顆粒,再加入己溶化的無鹽牛油拌勻,熄火稍稍放涼。3. 篩入低根麵粉和粟粉拌勻,再加入蛋黃拌勻。4. 蛋白打成粗發泡後,加入塔塔粉打勻,糖分三次加入打至企身。5. 取1/3的蛋白與麵糊混合,再將麵糊倒回蛋白霜中輕手混合直至單一顏色就好。6. 倒入模具,然後拿起模具在檯上輕敲幾下。7. 用蒸焗法放入己預熱的焗爐以170c 焗60分鐘至表面上色。8. 蛋糕可襯熱食,也可放涼後食,不用放入雪櫃。

沒有留言:

張貼留言