2006年10月12日 星期四

青葉日本料理 + 泡泡茶之手信

尋晚約左泡泡茶出黎食飯, 試下佢介紹果間青葉日本料理, 都幾ok喎. 之前仲聽個朋友講過話旺角果間唔係咁好食, 所以一路都無試過. 佢今次介紹果間青葉係o向觀塘既, 之前佢同朋友仔試過話ok, 咁梗係信佢啦, 一向都覺得佢話好既都唔會差得去邊既(越來越發現同佢既口味都好相似), 一於去試下啦. 入到去個感覺已經好好, 人少少咁, 又唔係咁嘈, 的嘢又細細碟, 最啱我地尼的咩都要試但又食唔晒既人架勒. 直得一提既係的服務員, 佢地全部都好有禮貌, 成日都見佢地笑笑口咁, 好nice. 泡泡茶好犀利架, 一坐低就急不及待咁點嘢食, 不消一回就成枱都係嘢食勒, 有時都唔知佢點左的咩架, 不過黎到見到都啱我食既, 無一不歡, 真係唔該晒佢勒, 次次都要佢負責點菜尼part添.

的嘢黎得好快, 食又食唔切, 影又影唔切, 都幾 lie hei 架.



泡泡茶話上次黎無雪米糍既, 今次見到有, 就不停咁點, 食到夠為至.



encore....encore....再encore.

青葉多面睇



另外, 泡泡茶剛從日本回來, 買左樣我好鐘意既手信比我, 尼款公仔雖然係dinesy既出品, 但就唔係咁多人鐘意勒, 仲唔係咁多地方買到添, 佢好有我心, 知我鐘意尼隻嘢, 一見到就即刻買返黎比我, 真係非常非常好謝佢勒.





好在我都有回禮, 就係佢平時好少整既椰撻勒.



唔知佢覺得點呢???

2 則留言:

  1. 為食既我當然絕對係對雪米糍ENCORE 再ENCORE啦, 最衰又唔比黃色我地啦, 我都好多謝你的

    椰撻, 好好味, 好靚好金黃呀, 我未整過呢, 要你教返我整勒, 哈哈, 我仲未執返張相出黎添

    回覆刪除
  2. 你鐘意食雪米糍呀, 下次等我整比你食啦.

    回覆刪除