2006年10月9日 星期一

中秋節過後

中秋節假期咁快又放完勒, 但係仲未想返工, 仲係想繼續瞓呀瞓呀, 又要等到月尾至有假放勒.

 我屋企通常o向假期後都會浄低好多餸菜呀, 水菓呀, 仲有就梗係月餅啦. 今年收到既月餅算係少勒, 尤其是奶皇月餅, 今年就只得半島酒店, 冰皮今年都少, 浄得大班乍, 其餘就有鴻星, 奇華, 翠享材, 海景軒等, 仲有的零零碎碎五仁月餅等, 總之數之不盡啦.



除左月餅, 水菓都特別多. 不過又係果句啦, 今年已經少左好多勒, 可能係我妹妹已經搬開左住既關係, 少左的人食嘢, 咪樣樣都少的囉.



尼的只係其中一部份要黎嚐月用既.

3 則留言:

  1. 個個都話半島既酥皮奶皇月餅好味, 我仲未有機會試添

    回覆刪除
  2. 係啦, 都唔明點解個個都話好食既, 但係我試過都不外如是姐.

    下年再有, 比個你試啦.

    回覆刪除
  3. 多謝你給我支持,

    今年中秋節給我好難忘,

    好大的月光, 而且近距離看見,

    我回了鄉間天台玩燈籠,

    和我的堂弟及姐姐一齊玩,

    重拾很多童年回憶。

    我們一齊努力, 加油~~

    回覆刪除