2008年9月1日 星期一

2008.9.1

又係新學期既開始喇, 好多人都怕今日會塞車喎, d朋友仲叫我一定要早d出門口呀, 如果唔係塞車都塞死你架.

我當然信佢地講啦, 今日真係早左少少出門口, 但原來今日對我黎講, 無咩特別影響乍喎, 同平時一樣用咁多時間啫, 聽日, 可以照舊時間出門口喇. 

照上星期既慣例, 出門口一直走到巴士站等車, 不消5分鐘便撘到果架"x"線既快車, 尼架車仲好似因為我既須要而增開咁, 在我返工前兩天才加開至碼頭站, 現在我每朝便可撘這班車到碼頭後再轉小輪直達公司, 認真正便.




上個月剛剛返工, 工作都算順利, 上班亦不算麻煩, 最開心的就是剛過去的星期五呀, 出第一次糧, 一計之下, 嘩! 我只工作了7天, 但公司足足出了12日糧比我呀, 都算賺多左一半丫, 開心死我喇, 當然其中出多的5日糧, 其實係星期六及日之salary, 而另外果日就係打9號風球果次, 佢地照出糧比我架, 嘻嘻!!!

好喇, 暫時講到咁多先, 我又要開工喇.

3 則留言:

  1. 比心機工作
    是啊!
    現在是開學天啦
    需要早些出門
    遲些再聆聽你的分享
    Shirley
    [版主回覆09/06/2008 23:26:00]好呀, 有時間咪同florence一齊出黎食下飯囉.

    回覆刪除
  2. 嘩.....正wor....咁多糧出......
    [版主回覆09/06/2008 23:24:00]我已經出少左其中一樣添喇, 尋日啱啱有同事同我講, 佢地今個月去埋bouns添喎, 有一個月咁多, 唉! timing唔啱呀, 我要等足一年至再有bouns出呀, 佢地係年尾出雙糧, 年中出bouns架.

    回覆刪除
  3. 哈哈~有時打下風都幾好, 唔洗返工又有糧出~
    [版主回覆09/06/2008 23:21:00]係呀~係呀~同意.

    回覆刪除