2009年5月24日 星期日

海洋公園 Part I

2009.04.14 (Thu)

Ocean Park

好耐無去過喇

唔知依家變成點呢

記得十多兩十歲時

很喜歡追尋刺激玩意

當時差不多年年都會來

有時什至乎一年不止來一次

日有日玩夜有夜玩

年紀大了

刺激的機動玩少了

現在比較喜歡來海洋公園

看看動植物魚魚等

兩年前到來

還未有亞洲動物天地

見地鐵不停賣廣告

都好掛住盈盈樂樂添

加上今次來了一對小熊貓

對我來講真的非來不可


來到正門入口

見到場內的七彩昇空飛球

剛巧昇到威威船長後面

睇落好似twins咁



每次來到安安佳佳這裡

通常只見安安出來見人

但都是坐著

很少走來走去的



今次算好彩

見到安安不停的行著



還走得那麼近

真少可喎



見過第一代的大熊貓後

很想來看看新來的小熊貓

佢地就住係呢度喇



入到亞洲動物天地

四周維看都見不到小熊貓

唔知係咪去左午瞓呢

等左好耐都睇唔到

唔想浪費時間

所以先去另一站

揚子鱷



你睇條鱷魚半浮沉咁

幾樣衰



終於來到盈盈樂樂既居所喇



知唔知佢地瞓住白色既係咩呢

係好大好大舊既冰黎架



睇見佢地真係好舒服喎



揸住d竹不停食不停食



一支太少喇

一束束咁食啦



食食下又過黎玩下先



我地係咪好friend呢



一齊來個碌地沙先



第一次見到佢地咁活潑咁玩乍

睇左好耐

影左佢地好多相

真係睇到唔想走添

但無法啦

又要去下一站喇

next station is 金魚寶殿

寶殿入口放了個水車

好別緻架

我上次黎都未有既



入面其實有好多品種既魚魚既

今次只係比少少你地睇住先啦

下圖既魚魚好得意架

佢只係垂直咁游上游下

並唔似一般魚咁打橫游既

全程見到佢都係頭上尾下咁游

唔知係咪佢既絕技黎呢



呢條丹鳳既樣無咩特別

但呢隻色就真係未見過喇



係魚魚寶殿出面

有幾個座地花燈

可供遊人畫下嘢既

我咁多手當然有我份啦



待續.................................

2 則留言:

  1. 二打六你部相機拍了好多好靚景象
    海洋公園是一處多種類及多元化多東西看地方
    增添好多遊客好多新鮮感
    Shirley
    [版主回覆05/28/2009 13:37:00]shirley,
    你都知啦,
    我好少會帶相機出街架,
    d相只係手機影既,
    質數算係咁啦.

    回覆刪除
  2. haha
    wat a Bear
    looks so fuN
    [版主回覆05/28/2009 13:36:00](Empty)

    回覆刪除