2010年10月8日 星期五

皇之家大姊小籠包@佐敦

朋友仔說要食上海菜

便在網上找來這間店子一試

因看錯了時間關係

早了半小時到

一個人坐係度無咩好做

先來看看MENU




好像樣樣嘢都想食喎

都唔知揀咩好

都係等壽生女揀她喜愛食的




[雞絲粉皮]

只試了少少

味道無咩特別

應該只屬普通




[小籠包]

內裡之肉汁很鮮甜

即叫即蒸

食得出師傅好有水準




雖然做到皮薄餡靚

但夾起來都唔會穿底架




[酸辣湯]

超低飲

味道適中唔算太辣




[蔥油餅]

面頭做得好酥脆

但這個我唔算太有興建

只食了少許

不過不失




[生煎牛肉包]

賣相已經覺得唔錯

的確煎得脆卜卜




餡料唔算少

味道食落比九龍城出名果間還要好吃

但肉汁無果間咁多

我覺得都算OK

起碼唔駛好似果間咁排長龍




表面平平無其既

[四川擔擔麵]

食落唔會有好重既花生味

但湯汁亦調較得相當好

感覺好creamy

我連湯都飲埋

比起翡翠還要好食




[乾煸四季豆]

平時唔太鐘意食四季豆既我

今次真係讚不絕口

四季豆炒得好入味

又夠乾身

唯獨是肉碎鹹左少少

唯有放棄肉碎啦




[糟溜魚片]

我經常在家整糖醋魚塊

所以今次揀來糟溜味

原來都係酸酸地

魚塊我唔食咁多喇

留返比朋友仔食好D啦

我就退而求其次咁揀再淨底既雲耳食

吸晒D汁都好好味架




最後當然唔少得Shirley整既甜品

[玫瑰花櫻桃慕絲]




同我整既

[奶皇水晶包]

地址: 佐敦吳松街122-124號利際商業大廈地下












2 則留言:

  1. 我最鐘意食個蔥油餅~
    [版主回覆10/11/2010 13:49:00]呢個食完無咩感覺, 真係唔知好唔好食.

    回覆刪除
  2. 好厲害, 我都忘記了order了什麼食物
    內裡環境雖然不是太大
    不過坐得好舒服, 不會限時間
    我們 3 人都吃了不少美食
    真的好開心, 少少地就剛剛好
    我們下一次再嘗試其他食店
    你製作奶皇水晶包真的好美味
    自家製感覺真的好 warm
    Shirley
    [版主回覆10/13/2010 12:59:00]我都係有影相至記得乍.
    多謝你個慕絲就真啦.

    回覆刪除