2006年8月13日 星期日

不像樣的海綿蛋糕

之前泡泡茶成日都同我講, 整海綿蛋糕係所有蛋糕既基礎, 一定要整得好先可以整到其他有特色既蛋糕, 咁我今日就試下整啦, 原來真係唔係咁易整架, 睇我整出黎個海綿蛋綿就知啦, 一的都唔海綿咁, 不過我試過個隻手指按落去, 佢識得彈返上黎架, 唔知算唔算合格呢.


4 則留言:

  1. 你呢個幾多隻蛋既份量呢, 如果唔鞋口, 夠鬆軟就ok架勒

    回覆刪除
  2. 因為唔知你個recipe係咩size, 我依家用緊5"模, 咪少少地試下先囉,

    我係用左你個recipe既三份一乍, 嘻嘻! 好似真係少左的, 下次會再試三

    份二唔知會唔會好的呢. 仲有, 我依家用緊日本果隻低粉, 好似整咩都硬

    身地咁既, 係咪正常呢.

    回覆刪除
  3. 我通常用6吋, 我都唔知你用我邊個食譜, 所以以蛋份量計, 假如你用一隻的話, 高度應該差唔

    多架勒, 硬就應該唔關麵粉事, 因為日本隻粉應該係好d架, 可能你打得耐左

    回覆刪除
  4. 嘩! 你好叻呀, 一睇就知一隻蛋既份量, 估中.

    回覆刪除