2006年8月31日 星期四

京味居

之前睇過有雜誌介紹過里間舖頭, 知道佢地的羊搶麵好出名, 咁又有個朋友食過話好味, 今次咪專程黎試下囉. 可能我對個麵底麻麻地, 所以食落口都唔算得上頂瓜瓜, 不過的羊肉同湯就好好飲, 之後仲叫多左個鮮肉白菜餃, 冇汁點既, 個水餃又無味, 唔.....都係麻麻地唧, 可能係我地唔識點啦, 見到隔離枱既好似好食的咁, 由其是佢地叫個叉子咩咩啦(唔記得左個名添), 個賣相好好, 不過要試過至知. (但係我應該唔會再黎勒, 對我來講唔係咁方便), 我諗里度應該啱遊客多的既.



羊肉搶湯麵



鮮肉白菜水餃



地址: 中環卑利街2號地下

沒有留言:

張貼留言