2007年11月12日 星期一

死亡筆記

唔知各位blog友有冇睇無線星期六晚播緊既死亡筆記呢, 我就個個星期都有追住睇勒, 但總覺得死亡筆記既劇情唔應該等成個星期至有得睇既, 等到人好心急, 想知跟住既情節發展成點, (其實我已經睇晒漫畫版, 但自己都係鐘情於動畫版) 又要等....等....等. 唯有再攞返的書仔出黎...又再睇呀睇呀.




看過電視版本才發現, 如果從未看過漫畫版而直接看電視版的人, 未必知的細節點解會咁咁咁樣發生, 因為牽涉到怎樣用死亡筆記的規則, 當我追看電視其間, 我發覺每當每節尾段播既死亡筆記用法時, 住住字幕都好快好快咁略過, 咩字都睇唔到, 如果唔係之前已經知到內容, 真係點都估唔到佢地班人做緊咩囉.

2 則留言:

  1. 我都好驚看~~

    我真的好沒用

    回覆刪除
  2. shirleyli: 唔駛驚喎, 好好睇架.

    回覆刪除