2008年12月30日 星期二

聖誕節 2008

繼聖誕節前多個party後, 平安夜當晚再來個bbq聚會, 今次bbq場地說遠不遠, 但話近又唔近喎, 我還是第一次去的"珀麗灣", 好彩當晚有通消車住返, 玩得夜了點都不成問題. 但去程, 我們都選擇了在中環坐船, 不需半小時已經到達.




這是一個非一般的bbq, 食物方面同平時燒開的有點不同, 但總離不開例牌的雞翅, 豬扒, 牛扒, 芝士腸, 粟米, 雜菇等, 另外還有些是我平時什小用來燒烤的飯團, 熟食的沙律等.




除以上有的食物外, 屋主還自製了一些煙肉番茄串, 燒過的番茄仔原來真的很好味啊.




這次還出動了日本和牛添, 每塊都厚厚的, 很多汁, 但比起我剛從日本吃過的, 味道還差少少呢.




8"燒大蝦, 只用了海鹽燒製, 味道鮮美, 比起和牛還要好食得多喎, 真估不到.




例牌的豬扒, 牛扒, 終於出場喇, 還加上燒花甲及圍邊的焗粟米, 焗雜菜, 好豐富呀.




最後, 屋主居然拿來他有備而來的平底鑊, 把餘下的一半花甲, 用上清酒來煮, 陣陣的清酒味隨隨而上, 單是聞就已經唔錯, 食落口仲正, 淡淡的清酒味, 花甲加清酒簡直是絕配呀. 但美中不足的, 就是那時正和朋友大談著股票之事, 講得什為投入, 大家只顧講, 一下子就給其他人吃光了那好味的花甲, 我只嘗了一隻乍, 真的太可惜喇.




下次一於叫屋主encore至得.

**************************************************************************

平安夜晚玩得太夜喇, 25/12都不想太早起床, 但我始終係一個唔餓得既人, 當肚餓時, 有幾眼瞓都好, 我都一定要起身梳洗食嘢的, 時候唔太早, 又不知食早餐還是午餐好之際, 想起25-28/12灣仔有個美食節喎, 一於走去看看吧!




諗住第一日應該唔會太多人, 點知去到全場已經迫滿人, 尤其是有飲有食部份, 好多人都好似我咁, 趁未食嘢入來找找有什麼好食的, 但現場所見跟本進不到去買食物出來的, 買了又沒什麼位子給你站著食, 我們都只能夠買些飲品作餐便算, 都沒心情繼續在內裡掙扎, 還是出來再吃吧!

1 則留言:

  1. BBQ 真的是不可少的活動
    一大班朋友或家人也可同享樂
    這一個爐真的好好
    不用常對著個爐
    而且可以燒得熟些
    好多不同美食
    我也知道好多人
    所以都沒有去到
    Shirley
    [版主回覆12/31/2008 10:53:00]係呀, bbq真係一個好窩心既活動黎架.

    回覆刪除