2008年12月5日 星期五

我返黎喇!!

好耐無返黎喇, 再次入黎, 發現原來停左blog個幾月架喇, 真係唔覺唔覺添, 唔知睇開我blog既人走晒未呢? 仲會唔會返黎探下我架? 係咪唔記得左我? 有有掛住我咁呢?

前陣子, 真係忙過不停, 好唔捨得低下, 唯有忍痛放棄一段時間, 依家全部嘢都搞掂晒, 可以返黎同大家繼續分享喇.

近日開始得閒少少, 又想整整嘢食添, 不過唔講你地真係唔知, 之前因要大量製作曲奇既關係, 居然連電動打蛋器都比我整壞埋, 依家要出去睇睇有咩打蛋器啱用, 快快趣趣買返個返黎, 至可以整到我最愛既甜品,小食. 你地耐心等下啦, 我買好晒所有物資, 再開始我既甜品生涯架喇.

see u.

沒有留言:

張貼留言