2008年12月15日 星期一

最愛自己動動手

以下相片會有點嘔心, 請有心理準備後才看..........

.

.

.

.

.

.

.

.

.






這是什麼, 我的啊!!!

睇唔出呢, 當然啦, 我是一小拙, 一小拙的剪下來架, 所以看上去有點碎濕濕咁囉.

好多朋友都唔相信, 我那直直的長髮是自己動手剪的, 說了很多次, 但他們都帶點懷疑的眼光, 最近, 因每天都要學游水, 頭髮太長不好束, 今日又要特意的剪髮了, ~看~ 那真是我剪下的頭髮, 無花無假架, 但你們真的還不相信, 無法啦.

1 則留言:

  1. 自己來, 厲害!
    都好想看下你個新 look wo
    一定好清爽感覺
    Shirley
    [版主回覆12/24/2008 13:29:00]shirley, 其實都唔係咩新LOOK,
    你平時見我都已經係我自己動手剪架,
    不過我的朋友唔信之麻.
     

    回覆刪除