2007年10月24日 星期三

星洲炒米 + 洋蔥炒青口

平時行街唔鐘意睇衫買衫既我, 每次出街都鐘意走去睇的廚房用品, 今次都唔例外, 又比我睇中左呢隻鑊, 即時買起去試下先, 跟住諗左呢兩味炒嘢試鑊, 須然係生鐵鑊炒, 但真係唔易燶喎, 都算ok啦. 之前用開易潔鑊既我已經想買過第隻好耐, 易潔鑊無咩鑊氣, 我唔太鐘意, 始終都係生鐵鑊好用的.




星洲炒米




洋蔥炒青口






2 則留言:

  1. 好多材料, 好豐富

    我都未見過一碟星洲炒米是如此多材料及豐富

    麻煩我亦要 order 一碟~~

    已經有點肚餓啦

    回覆刪除
  2. shirleyli: 係呀, 自己煮麻, 硬係多餸的啦.

    回覆刪除