2007年10月12日 星期五

圓方 Elements

知道新商場Elements開幕, 上星期就第一時間去行下, 八下.




來到時發現已經好多人黎行下喎




商場用elements為名, 當然用五元數分區啦, 以下是金區, Caffe Vergnano 1882前有大圓形休息坐, 休息坐上方為金區之吊飾.




還設有live band演奏




金區內我最鐘意就係尼間店舖, 樓底比其他店舖高, 我覺得這才是名牌店的卡士喎.




店內還擺放著為<色,戒>設計之六卡巨鑽.




至於木區內, 最想行的就是這裡 - ThreeSixty, 門口處設有大形古力噴泉, 提供好款食物給選擇.




見到的魚生都比其他supermarket為新鮮.




你地唔好以為這是鑼鼓喎, 是一舊好大既芝士哦.




輪到火區勒, Starbucks之前上方便是火區之吊飾.




火區內還包括 , 現正招收會員. 我都入左會勒, 你地呢?




 知道這裡有亞jack睇, 下次返來攞會員咭時一定要入場睇. (識我既朋友都知我好鐘意亞jack架)




最唔明既就係, 點解冰場都熟於水區既????




冰場往外看可見到出面就是佐敦巴士站勒.




土區方面就有出名既王家沙.




有冇發現我咁耐都未去到水區呢, 其實用時間最多返而就係尼區, 因為我用左大部份時間係入面楝衫同試衫, 最終當然有的收穫啦, hehe.....


2 則留言:

  1. 隻六卡佢賣幾銀呀﹖
    [版主回覆10/16/2007 13:14:00]
    Display Only

    回覆刪除
  2. 即係唔賣架~
    [版主回覆10/17/2007 10:20:00]我諗只係設計關佢事卦, 我覺得display果隻都係假既. 唔知呢

    回覆刪除