2007年10月24日 星期三

簡易晚餐: 星洲炒米 + 洋蔥炒青口

平時行街唔鐘意睇衫買衫既我, 每次出街都鐘意走去睇的廚房用品, 今次都唔例外, 又比我睇中左呢隻鑊, 即時買起去試下先, 跟住諗左呢兩味炒嘢試鑊, 須然係生鐵鑊炒, 但真係唔易燶喎, 都算ok啦. 之前用開易潔鑊既我已經想買過第隻好耐, 易潔鑊無咩鑊氣, 我唔太鐘意, 始終都係生鐵鑊好用的.




星洲炒米




洋蔥炒青口






2 則留言:


  1. Hello,
    我是路過的, 小妹的online shop係專賣台灣自家設計衣服, 香港獨家代理。
     
    全港獨一無二。有興趣得閒入逛逛, 唔好唔記得加我到我的最愛~~
     
    Fall 2007 Magical 。night 第二彈款式已經面世喇!!
     
    快點click入 www.pincohk.com

    回覆刪除
  2. 我都好中意食呢個粉, 不過食完好快又肚餓~
    [版主回覆10/26/2007 14:26:00]係呀, 咁咪再煮多的, 再食多的囉.

    回覆刪除