2008年3月7日 星期五

重見天日之再行(完結篇) ~ 香港動植物公園

今個周未可真豐富啊, 食呀~, 行呀~, 離開香港大學及食完餃子後, 由堅道再往東走, 終於來到最後一站香港動植物公園”, 真的….好耐好耐無來過這裡, 回想上次到來, 都想不起是什麼時候了.




因為從後門小路進入, 門口只有這小小花園, 但內裡的一些泥做公仔十分可愛.




經過長長的小路, 第一個景點就是這條正想晒太陽的鱷魚, 它是來自中國長江的, 又稱揚子鱷.




在小鱷魚對面一齊生活的是一條粗粗的緬甸蠎蛇, 它的身體比樹支還要粗啊.




離開爬蟲區一直行, 應該會去到最授歡迎的馬騮區(我自己給那裡的稱呼), 行經兩個區途中, 又給我發現這裡特別多盛開的花花, 企定.....影呀~, 其中自己覺得最靚的是這款粉紅色小花.




來到馬騮區, 即時聽見好多小朋友不停嚷著:熊貓呀, 熊貓呀, 好得意喎.

熊貓~~~~~~~唔係得海洋公園至有咩, 幾時動植物公園有我都唔知既, 走近一看, ! 原來是領狐猴, 這款來自馬逹加斯加的猴子, 身上長滿的都是和熊貓一樣只有黑和白色的毛, 遠睇又真的有幾分像喎.




鄰近還有這款獅狨猴, 全身都是金色的, 長有長長的尾巴, 一雙一雙的爬來爬去, 給吸了不少小朋友過來觀看.




再過, 還有很多很多種類的猿和猴, 看得太多, 開始有點記不清楚他們的名字了, 只好post一些比較影得清楚的給大家看看吧. 睇下你們又識得幾多品種啦.










侏狨




環尾狐猴




婆羅洲猩猩




白面僧面猿




合趾猿我最愛這款猿猴, 他喜愛把自己的頸部鼓起, 變成一個大大的泡泡來, 還會發出響亮的聲音, 兩隻一齊叫囂, 還好像合唱團似的.







隨後走到鳥類區.




鳥類區中, 最大群的莫過於這班美洲紅鶴了.




還有巴拉望孔雀




...................................




...........................影了一整天, 手機的電池終於乾塘, 餘下的影像, 唯有記在心中.



                         ~ 完 ~

6 則留言:

  1. 我相信對上一次去種植物公園已經是小學時候了
    已經好久好久沒去過了
    多了好多小動物
    最後這一張我好喜歡
    Shirley
    [版主回覆03/10/2008 13:38:00]我都係架, 不過果日咁啱行過迷入去睇睇囉, 今次入去仲覺得好有新鮮感, 好得意添.

    回覆刪除
  2. 我唔知點解真係好唔鐘意腥腥~
    [版主回覆03/10/2008 13:36:00]但當你現場見到佢地時, 可能會發現佢地好可愛架.

    回覆刪除
  3. 我好鍾意去依度睇猩猩哩!
    尤其是那隻超級大隻既大猩猩哩!
    [版主回覆03/10/2008 13:36:00]係咪嘈吵猩猩隔離成日爬係度果隻呀.

    回覆刪除
  4. 已經好多年無去過 , 幾個月前都想去 , 又怕有病菌 ,
    攪到好多學校都取消 無得去 .
     
    [版主回覆03/10/2008 16:23:00]果度真係好適合一家大細去架, 我見到的家庭去到都玩得好開心喎.

    回覆刪除
  5. 你做咩失縱左一排 .. 突然間出來番橫掃我d 網誌既 .. 哈哈
    我個人就唔多鍾意太單向 .. 你搵我傾 .. 我 都走過來八吓 ..

    回覆刪除
  6. 請教你怎樣可以上戴 Video ?可不可以教我呀。

    回覆刪除