2008年3月6日 星期四

重見天日之行 ~ 香港大學

到過京味居補充體力後, 上山前, 經過一間小舖, 買下了這個口立濕” – 正宗話梅肉, 這小小的店子出品, 居然貼有有效日期, 食物成份及地址添, 可不講笑喎.




成份包括: , 食鹽, 白沙糖, 甜味劑(952.954.), 酸度調節劑(330), 甘草.

*(  )內之數字好pro咁喎, 唔知堅定流呢.










上山路線跟上次差不多, 都是圍繞著香港大學而行, 首先行過的是這香港大學音樂系前的亭園.




吸引我過來的正是這裡一個個的花盤, 擺放得密麻麻, 在陽光底下更覺開得燦爛.




再往上走, 經過校內一條行人路, 路上寫滿了字, 記得上次走過的地方都見到有塗鴉喎, 唔通大學生可以四處畫嘢既.




校內仲不時見到這些彎彎曲曲的樓梯來.




除可見到好多無人行既路及樓梯外, 還可見到很多大大棵的樹, 上圖所見正是代表香港的洋紫荊, 我都係第一次見乍.




過了一彎又一彎的長樓梯後, 上到樓梯頂, 見到一個名為月明泉的建築, 記得多年前公司的一名外派同事帶我上來影過相的, 見了這泉令我想起很多往事. (舊同事以離開香港多時, 失去聯絡了)




無論去到那裡, 都少不了四周種植的鮮花, 好靚好靚. (我是一個愛花之人麻)




月明泉旁之環形樓梯邊種滿了極有秀氣之竹樹.




環形樓梯上面又是另一學院.




旁邊的小草裡, 這隻小花貓竊探著我們, 牠可能在想……走上來看什麼呢, 這又不是豪宅, 快往上走啦, 唔好阻我午睡喎.



待續……………



2 則留言:

  1. 你都好有興志閒情啵﹗
    [版主回覆03/06/2008 15:15:00]都市人, 忙這忙那, 周未當然出外走走啦.

    回覆刪除
  2. 環境非常幽美
    而且路線不是太難
    種滿很多花花
    陽光非常普照
    Shirley
    [版主回覆03/06/2008 15:14:00]好靚既花花同好靚既陽光, i like it.

    回覆刪除