2009年1月6日 星期二

大盛日本料理@西環

每次撘車經過觀塘道, 都看到一間日本料理, 門前很多人的排著隊, 網上亦見好多人提及過這間店子點好味點好食咁, 很想一試, 但遲遲都未的起心肝的我, 終於比我等到, 西環開了這間分店, 好期待呀...........




坐底後, 第一時間當然點了些三文魚剌身醫醫肚先啦.




另點了一客炸生蠔, 都是我既飛化黎既,




除此之外, 還點了好幾款壽司,




因promotion關係, 三文魚壽司2蚊一件, 我地當然點了不少啦, 哈哈 (十件呀)

始料不及的結論:

一路以來都聽到這店舖之觀塘分店大受好評, 所以坐低後二話不說就點了這些食物, 最初吃三文魚剌身時都覺得沒什麼特別, 但當吃下幾度之後, 發覺有種說不出的味道來, 試看回最上圖, 三文魚~又不是不新鮮, 但真的沒三文魚味, 炸生蠔~外皮太厚粉, 食了第一件就不想吃, 其餘的壽司~都是同一個問題, 就是看上去不是不靚, 不新鮮, 但為何每款壽司/剌身都沒味道的, 平時以我食日本料理之份量, 以上的真的不夠, 但這次真的不想再點再吃了, 我好少吃東西吃得這麼不起勁的, 這裡, 總有種說不出的感覺, 只能說句這裡不是我杯茶啦, 不知食物那裡出了問題, 其他朋友如有同樣感覺, 請告知我這店子不好的原因吧!!

地址: 西環堅尼地城卑路乍街18號地下D舖



2 則留言:

  1. 會唔會係雪我太耐,雪到冇晒味呢?
    [版主回覆01/08/2009 13:59:00]係咩, 雪得耐會無味架, 咁我又唔知喎, 但真係睇就靚, 食落口就..........都唔明點解.

    回覆刪除
  2. 已經好少吃日式料理啦
    Shirley
    [版主回覆01/08/2009 13:57:00]但日本嘢, 始終係我飛化黎既.

    回覆刪除