2008年4月15日 星期二

餃子試食篇

我鐘意食餃子就係人都知勒, 都不知有多少日子是以餃子當午餐的(實在太多太多了), 但每次買回來的多數都是灣仔碼頭水餃, 自己都開始食到有的悶添, 又想試試其他選舉勒(上次有點把我嚇怕了), 今次找來百佳凍櫃裡的思念牌水餃, 呢個牌子有多幾隻味選舉既, 我就揀左"三鮮灌湯餃子"味.




已經包好一袋袋放在凍櫃裡賣的, 一包大約25隻啦, 成惠$22.5.




size比灣仔碼頭水餃細少少, 食落口好似新鮮過灣仔碼頭果的, 要求唔高既, 買定放係屋企睇下門口, 隨時想起都可拿來吃的, 總算方便.

6 則留言:

  1. 咁你覺得這個餃子的味道如何呢? 我都幾喜歡食餃子的
    [版主回覆04/15/2008 23:30:00]哩隻餃子既味道真係幾好架, 入面的餡尚算新鮮(雖然係急凍食品), 因為我揀哩款係灌湯餃子, 固名斯義好juicy咁囉.
    如果你鐘意食餃子, 可以去中環果間 京香餃 試下喎, 近排我差不多個個星期都去食一次架, 果度的餃子真材實料, 味道一流.

    回覆刪除
  2. haha....真係同你好鬼似家~~我又係超鍾意食餃子~~之前又係食開灣仔碼頭家~~最近又係o係百佳買左呢隻思念餃子呀~~~ 真係"橋"呀!!我仲買左九菜餃同有一款迷你餃呀~~個迷你餃好好味呀....九菜餃都唔錯!等我下次試下你o個種味先得!
    [版主回覆04/15/2008 23:17:00]原來你係同道中人黎架, 又真係幾"橋"喎.
    聽你咁講, 我都要試下你介紹果2款餃子至得. 如果再有咩好食既發現, 記得再講聽我知喎.

    回覆刪除
  3. 幾正喎,我都鐘意食灌湯餃,見到你煮完我都想食
    [版主回覆04/21/2008 16:15:00]你咁叻, 不如教下我自己包丫.

    回覆刪除
  4. 果然你真的喜歡吃餃子啊
    我最喜歡就是它的皮
    放在湯一起吃真的不錯
    Shirley
    [版主回覆04/21/2008 16:14:00]我係無餃不歡麻.

    回覆刪除
  5. ∞∞∞∞∞∞∞∞∞ Ðädä ∞∞∞∞∞∞∞∞2008年4月18日 凌晨12:08

    個皮好肉麻麻
    [版主回覆04/21/2008 16:13:00](Empty)

    回覆刪除
  6. 咁你有冇點黑醋食呀﹖
    [版主回覆04/21/2008 16:13:00]咁又無喎, 我屋企無醋麻.

    回覆刪除