2008年4月22日 星期二

生日快樂

上星期霖霖B生日, 佢爸爸為佢開左個小型生日會 (其實只不過係借生日為名), 幾個人係屋企食左餐日本既海鮮餐, 當中包括既食物如下:




左下: 皇帝蟹 (咁大隻蟹喎, 啖啖肉咁, 梗係啱晒我呢D平時唔多鐘意拆殼食蟹既人啦)

中上: 原隻羅臼海螺貝 (其實哩款嘢都唔知係凍食定熱食既, 有人就咁凍食, 但有的又攞左去"拾"熟先食, 我只係覺得未熟時好鬼"聲"囉)

右上: 特大帶子刺身 (哩個係我飛化黎架, 又凍又大隻, 超正呀, 不過食幾隻就已經好飽LU)

右中: 燒醋鯖魚 (其他人話好食喎, 但我就最怕佢陣味喇, 所以無食, 鯖魚~我真係麻麻地乍)

中下: 特大甜蝦刺身 (又係賣飛化啦, 不過今次解凍過時, 蝦身食落口唔夠凍, 有的淋, 要再雪至食得, 但點雪都係唔夠凍添, 有點失色)

右下: 北寄貝 (平時只會食少量, 因沒有特別好食/唔好食既感覺, 但今次唔同喎, 比去面果D好食好多, 非常鮮甜喎, 一片接一片, 唔想放手添~~)




你地睇下隻帶子有幾特大啦, 差不多2個2蚊咁大架.




話晒都係小朋友生日麻, 上述既食物全部唔啱佢食既, 所以我整左個Yoghurt蛋糕比佢, 點解整個咁簡單既yoghurt蛋糕? 原因霖霖B剛啱學會問人攞Yoghurt食麻, 佢一見人就要買yog~hurt, yog~hurt咁囉.




另外, 仲整左佢好鐘意既"pooh pooh"曲奇比佢, 一路食一路不停咁叫好食~好食~pooh呀~pooh呀~




2歲喇, 大個女啦, 應該識得吹臘獨, 就等你自己黎至得. (平時佢見到人地吹, 佢又要盼吹架)




今次個蛋糕係為左霖霖B整既, 所以一d糖都無落, 全靠3杯優格既甜味, 真係好鬼清, 因為無落糖既關係, 味道變得帶酸一點添. 

4 則留言:

  1. 超海鮮 ~ 唔啱我 哈哈
    不過個蛋糕就啱曬我喇 ~ 嘻
    [版主回覆04/23/2008 14:23:00]吓, 唔鐘意食海鮮呀, 好有營養喎. size晒.

    回覆刪除
  2. 超海鮮 ~ 唔啱我 哈哈
    不過個蛋糕就啱曬我喇 ~ 嘻

    回覆刪除
  3. 好好味咁喎
    蛋糕同曲奇我都好想食
    [版主回覆04/23/2008 14:21:00]咁~下次預埋你啦.

    回覆刪除
  4. 海鮮簡直是我最愛
    好新鮮及美味
    祝霖霖生日快樂! 心想事成!
    有你製作愛心蛋糕及曲奇
    開心到飛起
    Shirley
    [版主回覆04/24/2008 16:20:00]我代霖霖thank you你先, 有機會既, 我都想將我既愛心送到每一位手上架.

    回覆刪除