2008年4月9日 星期三

沙田慈氏護養院 - 氣球王國救美記

氣球王國救美記已於30-3-2008沙田慈氏護養院公演完畢, Good show!!!

講下呢個show既目的同主題先, 其實這間護養院是服務一些嚴重傷殘而需要長期住院的病人, 大部份院友都是行動不便, 故院方不時會找來一些義工作表演娛樂, 這次我們表演更加運用了扭氣球的技巧, 演繹一套話劇來.

故事內容:

一眾美女與公主正在氣球王國開開心心的載歌載舞著




突然, 大賊經過, 想將公主搶回他的山寨


更派遣斧頭幫看管著公主




這時英雄出場




首先當然要打退斧頭幫先啦




繼而再打入山寨, 向大賊進攻




經過一輪戰鬥後, 終於救回公主




一個簡簡單單既故事就咁收場勒, 各人跳舞謝幕




反應非常熱烈, 即時已聽到各院友及工作人員分分問到下次幾時再來表演, 更有看護在旁說咁耐以黎, 都係第一次見到佢地咁開心乍”, 聽到這一句話, 覺得今次既演出好有意義, 自己演得開心之餘, 別人又睇得如此開心, 若不是當了義工服務, 那裡來這一些娛人娛己的活動呢.




這次義工活動, 我們出動了這35人來, 當中包括台前幕後演出的義工, 還有些是幫助院方推一些行動不便之病人來, 更有些只在病房裡扭氣球給其他院友的. 總括來講, 病人/全體義工都過了一個開心又愉快的一天.

4 則留言:

  1. 一句講晒﹕
    [版主回覆04/11/2008 16:53:00]都係想開開心心玩下幫下人咁囉.

    回覆刪除
  2. 我無去, 真係可惜...
    [版主回覆04/11/2008 16:52:00]我都好想同你一齊演出呀, 最可惜你果日唔得閑啦, 下次丫, 一定仲會有機會既.

    回覆刪除
  3. 哈哈,幾得意喎,我都有諗過想做義工,但又唔知有咩途徑,同埋自己又忙到死。
    [版主回覆04/11/2008 16:51:00]想做就去做啦, 或者可以join埋我地丫.

    回覆刪除
  4. 這一場表演
    也是我第一次運用了汽球集於一身
    永遠都不會忘記這一天
    希望黎緊也會以這來一個目標
    大家一起努力
    多謝你們~~
    Shirley
    [版主回覆04/11/2008 16:50:00]我諗, 來緊仲有好多好多表演既機會, 到時一齊努力啦.

    回覆刪除