2008年4月29日 星期二

餃子園@中環

早前, 唔記得左係邊樹睇過有blog友介紹尼間食餃子既舖頭, 話d餃子好好味喎, 一向愛吃餃子既我點會唔去試一試丫.




照慣例我都會點一碗炸醬麵同一碟餃子既, 先講講個炸醬麵($26): 同我平時食開既有好大分別, 一放上檯即聞到好重既麵豉醬味, 顏色黑黑咁, 賣相唔算靚, 食落口比較鹹, 無京香餃的炸醬麵咁清甜.




另外, 點左個白菜豬肉餃($28), 無湯一齊上既, 所以餃子放一陣就凍, 唔夠熱. (還須一提既: 個炸醬麵碗底, 有小許湯架, 平時食係餃子有湯, 碗麵乾身, 尼度就剛好對返, 麵有湯, 餃子乾身, 睇你鐘意咩口味啦.)




餃子食落口餡料尚算豐富, 但肉質唔夠新鮮, 菜既比例較少, 若果菜多少許, 咬落口會爽好多, 餃子唔算太差, 不過出得中環區, 我返而會返上去堅道果間京香餃食囉, 口味比較啱我多d, 除非果日懶唔想行啦, 近近地尼間都可以既.

餃子園地址: 香港中環威靈頓街69號


沒有留言:

張貼留言