2009年3月25日 星期三

景霖正完四川麻辣米線@佐敦

每次黎佐敦食嘢

不外乎都係去果幾間出名既

糖水舖, 燉奶, 米線咁

之前約左朋友過黎食下午茶既

我又唔知點解一早就黎到

朋友叫我自己行下先喎

睇下有咩想食麻

慢無目的咁行

無意中發現

呢間舖食晏時份超多人等位喎

出於好其心底下行近d睇睇

原來食米線既

又係酸辣米線喎

我都已經食唔少啦

始終覺得銅鑼灣果間最好食

但見咁多人晏就等位都要黎食

咁我食下午茶既

應該無晏就咁多人

不如試試都好喎

約埋朋友仔

決定就黎呢度食啦




下午茶餐: 1餸米線 + 雞翼 + 豆漿

都只係$21乍

同銅鑼灣果間雙比

兩間食落口既感覺有d唔同

銅鑼灣果間我鐘意佢味道帶酸

而呢間酸味不足

但果種獨特既麻辣味

又真係可以食上引咁




附送既雞翼都唔差架

原來呢度既雞翼好受歡迎

有好多枱客都會單點雞翼黎食

當日我仲咁啱坐正咁門口位

見個老闆不停手咁接外買電話

未食都已經知呢間應該唔少嘢啦

食完走人時

我同朋友仔都話以後過開呢頭都會再返黎食喎

唔駛食來食去都係果幾間麻

地址: 白加士街十七號地下

1 則留言: