2009年3月16日 星期一

咖哩牛腩@大家樂vs大快活

早幾日天氣又變濕又變凍咁

加上電視廣告效應

好想食咖哩呀

近近地

走左落去大家樂試下佢地新出既

咖哩乳飼牛坑腩飯




睇賣相ok既

但食落口

覺得無大快活果d咁好食

係唔係牛坑腩我就唔知喇

但碗咖哩入面就有好多我好鐘意食既牛根就真

講味道只熟一般, 其實無咩咖哩味

仲唔夠辣添

食完都覺得幾失望架

諗住食d咖哩可以通通鼻塞麻

唉!

~~~~~~~~~~~~~~~ 幾日後 ~~~~~~~~~~~~~~~

既然試過大家樂既咖哩

諗諗下不如去埋大快活

食返之前覺得幾好食既

阿活咖哩牛腩飯




講開都年幾兩年無食喇

今次返炒尼個飯

覺得比起初初出果時差左好多

以前仲無分加唔加辣既

e+見到海佈有註明可加辣喎

當然會試試有幾辣啦

但因order時購票姐姐無問我

自己又唔記得講要加辣既關係 (本以為辣上加辣)

點知埋位開飯時才發覺

~ ~

後來至知

原來唔叫加辣係完全唔辣既

吓!

我真係太耐無食喇

咩e+變到咁架

咖哩唔辣邊似咖哩架

最後都係失望收場

唉! 算把啦

快餐店始終都係快餐店

都係唔好要求咁高喇

下次都要去搵返d出名食咖哩既舖頭食至得

PS: 但如果兩間比較, 我都會選擇大快活多d, 因為食落口, 始終覺得牛肉既味道同貨色都係佢好d, 我諗, 如果要返加辣既應該會好食過大家樂既什麼乳飼牛囉, 搵笨.



2 則留言:

  1. 阿活咖哩好食好多~~
    [版主回覆03/20/2009 17:35:00]我都覺得係.

    回覆刪除
  2. 想問有沒有二打六美味炮製咖哩雞
    雖然我不吃牛肉
    不過雞我一定支持
    Shirely
     
    [版主回覆03/20/2009 17:35:00]shirely, 咁比面呀,
    你知我煮嘢唔掂架啦,
    我諗都幾難食到我既咖哩雞喇!

    回覆刪除