2010年5月25日 星期二

儂京川滬菜館@尖沙咀

我地幾個老死

每年, 每次, 個個生日都差不多會選日本菜的

因為我地全部都喜歡麻

就除左這一位...........四月生日的朋友

而我和這位生日之姊妹

每年都是一齊慶祝的

今年在未約好時間食飯前

已為她準備了不再食日本菜

揀來的食店經各人同意後

選擇了尖沙咀的儂京川滬菜館

本來還決定了最平之合家歡套餐

但各位BOSS想食好D

所以點了這個

[良朋雅聚宴套餐半席]




江南五色拼盤: 茶燻魚, 鵝片, 醬青瓜, 醉豬手, 涼拌粉皮 

(茶燻魚: 味道甜甜地, 唔太乾, 幾好味

鵝片: 無咩特別, 好厚肉

醬青瓜: 個人喜愛酸一點, 加辣, 加芝麻仲正

醉豬手: 好濃酒味, 其中一位朋友仔既至愛

涼拌粉皮: 我無食, 好快就比其他人搶晒)




錦繡鮮蝦仁




蝦子蔥燒海參

(好厚海參肉, 但不見到有蝦子, 味道尚算唔錯)




砂窩雲昋雞燉魚翅

(每碗起碼有三梳翅, 火腿味道太鹹)




砂窩雲昋雞

(雖然話煲完湯, 但唔算太鞋身, 只因太多餸所以放棄無食)




酥炸雙味




脆炸魚塊

(面既芝麻無咩問題, 中層既魚都可口, 但底層既麵包炸都太油令整件魚塊失色)




京都醬骨




烤北京填鴨-鴨肉

(鴨肉片都太厚, 而且本身唔夠肥, 所以燒出來的鴨肉唔夠香)




烤北京填鴨-皮




松子桂花魚

(我唔太識食魚, 對於我來講還算可以, 但朋友仔話魚肉味唔夠)




上湯百頁津白

(又係火腿太鹹, 但其餘食材味道剛好, 尤其是津白, 夠淋, 入味)




灌湯小籠飽




北京炒拉麵

(唔似拉麵, 又無咩味道)




高力豆沙

(做得幾好, 食得出蛋白比例多, 又唔太油口, 我食左2個)




鮮果拼盤

後記:

其實當晚來了一位不速之客"小強"

所以陣容方面即變成六女一男

其中一位女經理好好人

見我們只訂了半席(6位)

小籠飽及高力豆沙即為我們免費增添一份

免得我們不夠分麻

但往上再看多一次圖片

每碟份量都非常多

我諗12人都夠食呀

我們七人好不容易才搞掂

如果不是有這位不速之客

我們起碼有一半多既食物要打包呢

地址: 尖沙咀諾士佛臺1號3樓















沒有留言:

張貼留言