2010年5月6日 星期四

海洋公園

生日

很多人都會諗定生日願望的

而我個人都好知足

每年都唔會有咩特別願望想要

但今年可有例外

半年前已經想定的一個生日願望

今日終可達成



其實都唔係D咩願望黎既

只是想一家大細同遊海洋公園啫

記得N年前

媽媽和我們幾兄弟姐妹在海洋公園門外影的一張相

已經是她最後一次到海洋公園的時候

最細的妹妹那時還在媽的肚裡

今天各人已長大成人

妹也添了2名小孩

真的很想和媽再度踏足海洋公園

跟2名小孫兒一同玩耍

雖然名義上是為我生日而來

但我全包他們的入場作為對媽的母親節禮物



一星期前已留意著天氣報告

預測當天會下雨

出發前一天已知會各人

如下雨便要改天再去

但始終是我正日生日麻

當然想預期進行啦

最後除沒有下雨外

還大放陽光

海洋公園內到處的花花被陽光影照得特別燦爛



今次因有小朋友既關係

特別坐下來看這場小丑表演

我去咁多次其實都未看過的

就趁今次吧



除門外影的一張大合照外 (門外照不便公開)

這張相都是影下來作對比的



N年前影的吊車相







帶小朋友來最想她們看到的就是這些四處走的大小熊貓



再看看那些被晒乾之海獅



這隻其實是BB來的

每次給它食物後便來個訓練



你睇佢幾醒

知我地同佢影相

即刻擺好個POST先



水母館一定要帶小朋友來

我不停的對大B說入面好好玩的

可以打水母架



一入到去即拉著我跟她一起打呀...打呀...



玩左咁耐又係時候坐低休息下

順便睇埋海洋劇場先



居然連半歲的小B都看到定晒頭O晒咀喎



最後來看看今期特別推出之爬蟲類











這隻身體短短的

樣貌比較像膠品多過似生物喎

沒有留言:

張貼留言