2010年5月28日 星期五

潮味居@灣仔

生日飯黎講我好少會揀潮州菜食既

但這間[潮味居]好多人都話好食

以我既性格

好唔好都會一試既




鵝肝

(自己對肝類其實麻麻地, 但唯一一間我覺得好食的)




鹵水鵝片

(都幾入味, 但始終都係一般啫, 可能唔係我杯茶卦)




煎蠔餅

(煎得比較乾身, 蠔仔算幾大粒, 食落還可以啦)




炸蟹棗

(脆炸嘢, 點會唔啱我丫, 最好大碟的, 一人兩粒就正喇)




方魚芥蘭

(食完至知餸名, 所以無特意搵方魚黎食, 唔知咩味呢, 但整碟菜味道唔錯)




蝦子桂花炒魚鰾

(未食過炒魚鰾, 叫來試下, 但其實咁樣炒完之後, 覺得自己食緊肉碎多過魚鰾囉, 不過真的幾爽口)




鹹菜銀杏豬肚煲

(成煲嘢我只係鐘意食D豬肚乍)




蝦丸竹笙燉湯

(個湯好好飲, 唔似味精湯, 加埋竹笙, 啱晒我既口味啦)




糖醋兩麵黃

(個麵底用油炸兩面, 又係脆炸嘢, 當然啱我啦, 但敗北之處就是我加入了鎮江醋, 這個味道完全唔啱我, 下一碗只加砂糖, 效果即時返晒黎, 好味好多) 

地址: 灣仔寶靈頓道2-16A寶靈大廈地下D&E鋪








沒有留言:

張貼留言