2010年5月27日 星期四

文華雞飯 (新加坡)@尖沙咀

這間飯店想試好耐

上次來到時踫啱休息

等了好一段日子

趁這次約了朋友到尖沙咀飲茶

夜晚便順道過來看看有沒有位

真好彩

雖然店子細細

剛巧來到時店內有張雙人枱

如果唔係就要坐出面露天位喇

沒有冷氣

現在二十幾度真的好難頂啊

(店內3張雙人枱, 店外只有2張大圓枱)

一場黎到

點了2款新加坡很有名的

海南雞飯 & 肉骨茶

[海南雞飯] $33




其實對海南雞飯認識麻麻

唔知點叫正宗

點叫好食

感覺上跟普通滑雞無咩分別

味道總算唔差

但個雞飯就幾好味

尤其是除雞油外

飯低更加入醬汁

我覺得個汁撈飯幾好味

有少少似鹵水汁但又無佢咁鹹

[內骨茶]$33




我自己對內骨茶沒太大好感

在香港試過1-2次

媽亦買過湯包反來煲過

但我都不太鐘意那種味道

只是在馬來西亞喝過當地之內骨茶覺得比較好飲

所以今次沒有太大期望望

只是朋友想食便來一個吧

點知............

超好味喎

真的無諗過係這種味道

馬來西亞飲的是很濃郁的當歸藥材味

原來新加坡的不是這樣喎

沒藥材味之餘比較容易入口

只是落太多胡椒粒令到個湯有點辣

反而這方面我不怕

便覺得好飲

湯渣方面都好唔同

記得馬來西亞飲的有一大碗什麼什麼肉

整碗湯滿滿的都是渣

看這個

只有排骨及豆腐卜

但兩樣嘢都好入味

所以除左湯好飲D渣都幾好食

對於我來講

一碗便吃飽我啦

還跟餐來了碗油飯

$33覺得有點超值添

跟餐還可以加$3/$4配凍飲

左: 柑桔檸檬優各

(味道有點像柑桔+益力多, 雖沒特別, 但味道酸酸地, 啱晒我.)

右: 榛果奶茶

(出奇的好味喎, 比起台式奶茶店沖出來的還要好味, 飲得出唔似台式果D沖粉出來咁, 怎有驚喜.)




地址: 尖沙咀柯士甸路15A柯士甸大廈D舖



沒有留言:

張貼留言